ShoutMix chat widget

Thursday, January 13, 2011

okey...!saya da buat keputusan.....muktamad!!!!

keputusan apa???

urm.....keputusan nak amek muet ke x....kan ade kan post aku cakap yg aku keliru sama ada nak amek atau x muet.....skunk niy, aku da buat keputusan yg aku TAKNAK amek muet lg.....dgn esaimen yg bertimbun2 nyer.....dgn masalah2 yg melanda lg.....x mungkin aku boleh concentrate untuk dua benda yang amat penting......okey.....my frens pun mcm tu jugak....ida n aja.....maybe aku akan amek tyme praktikal kut, xpun sem depan....lau sem depan x byk sgt keje, boleh je amek muet....tp, kite kena tgk dlu la jadual kuliah semester depan...lepas tu, baru boleh buat keputusan nak amek sem depan ke atau tyme praktikal......

sekarang niy pun aku da ade 10 esaimen...!!huh.........

i just hope that i can finish all the esaimen n can concentrate for my final exam.......

^^

No comments:

Post a Comment