ShoutMix chat widget

Thursday, January 6, 2011

muet....perlu amek sekarang ke x??

sekarang niy, aku dlm dilema sama ada nak amek muet skrg @ amek nt tyme praktikal nnti.....skrang niy, aku sem 4....memang banyak sangat assignment sem niy.... siap ade mini projek lg tuu....aku takut lau x amek skarang, nnti niy muet akan makin susah....tp,lau aku amek skrg....aku takut aku x sempat nak bhagikan mse utk bt esaimen, stdy, final exam, kuiz & jgk muet tu......

mcm mne niy ek?btol2 dlm dilema skrang niy....aku xnak la pulak bt keputusan yg salah...x pasal2 sesal pd mse akan datang....ke aku niy perlu jumpa kaunselor ek?mne la tau kn....dia bleh bg cadangan yg bernas ke..pendapat dia ke....hurm......p0nim3........

kalau diikutkan kemampuan aku, aku rs aku x mampu nak kejar mse mne utk muet n mne utk bt esaimen memandangkan esaimen kitorang yg teramat byk tuu....tp,xtau la kut2 esaimen dpt disiapkan awl ke...n lepas tu leh fokus kt muet..!tp (x abes2 dgn tp!), niy la yg membuatkan aku bertambah bengung niy!! aduyaaaiiiii..........


^
niy link dia nyer jadual....

arggghhhhh...........!!!!dilemmaaa.........

No comments:

Post a Comment