ShoutMix chat widget

Tuesday, January 4, 2011

2011 & semester 4!!

HEPI NEW YEAR 2011 & HEPI NEW SEM!!!!!!!!!

rasenyer x terlewat lagi kut aku nak wish hepi new year tu kt kawan2 kt sini....(walaupon da lewat 5 hari,haha..)...& jugak aku sekarang niy da masuk semester baru, semester 4 @ semester 2 sesi 2010/2011...jd,semuanye baru la...azam baru..kumpulan baru...semangat baru....boleh dikatakan semua baru lah!! Dah lame giler rasenyer aku x update aku punye blog....lagipon, xde sape yg tau lg aku ade blog! diorang ade gak tnye...'blog ain ape?'... aku x jwb, aku suh diorang cari sndiri...haha....jahat tol aku! tp,mne la tau kn...nnti2 lau aku dh xde blog niy akan feymes...ish......x baek pulak cakap mcm tu kn? tp, mne la tau kn? ajal maut di tangan tuhan..... k lh, back to our story (our??ha2..padahal xde org pon!)....x kaysaa la....nk citer gak niy.....

cuti semester sem lepas selama sebulan tu, aku duk kt umah jer.....mmg borink....dgn tv nyer yg da x berapa nk clear skrg (maklum la, umah xde astro) nak tgk tv pon rase xde mood... buat sakeyt mate jer.....huhu.... tp, citer Seribu Kali Cinta tu memang x pernah miss la...(aku niy peminat Kamal Adli lau korang nak tau,;)).. & selama sebulan tu jugak... aku just keluar lau nak pegi Pasir Puteh & HUSM.... Pasir Puteh kuar untuk beli barang2.... HUSM utk melawat nenek aku yg sakit kt situ... citer pasal nenek aku... act, dia ade penyakit ketumubuhan dlm otak tp masih peringkat awal & insyaAllah akan sembuh.... 'u arap cik cepat sembuh deh, u doakan'...hurm...sedey la pulak biler citer pasal family2 niy, da la aku jauh dari diorang sekarang... selain itu, cuti sebulan niy jugak aku ade pegi SMK Gaal...nak amek sijil SPM... org laen da lame amek..aku sorang je belum...ape daa.... criter di sekolah pulak........

 sampai je di sekolah tu, aku tgk byk sgt perubahan....pokok2 kelapa sawit pun da besar2....bangunan2,byk yg dicat semula....tmpat guard pon da brubah.....masuk je dlm sekolah tu, terus teringat mase aku belajar kat situ dulu... mmg banyak sangat memori manis & pahit yg memang aku xkan lupe sampai bile2.... dari from1 sampai la form5...kt situ la aku menghabiskan mase remaja aku....rase mcm nak sgt kembali kpd umur 13 TAHUN!!!hwwaaaa...............sedey2........school life is the best thing la!! somebody...pliss help me, back to 2004 pliss???? :(
 tp, tu semua xkan belaku! mase yg di lpas xkan berulang lg.... jd manfaatkan la mase yg ade dgn sebaiknye supaya kite x akan rase sesal pade mse akan datang.... aku gi skolah dgn Aien, kwn baik aku dlu... act, nak pegi skali dgn ida n eny jgk tp eny da amek sijil spm dia, dia suh adik dia amek....n ida....cancel last min bc0z her m0m nk gi Melor.... xpe2.... M0m come first......mm....mse nak amek sijil SPM tu, ade ke cik kerani tu tanyer...'kitorang niy da kawen ke, nampak cam da kawen je'....hah!!!tu dia....muke kami niy nmpak tua sgt ke??haha......ape daa....kami bru jer 19 tahun tau....nak kawen pun, masak nasi pun x lepas lg...haha....ape la pak cik tu....

HAPPY NEW YEAR day......1 hb 1 2011 (1111) aku datang perak...3hb da stat kuliah dh...smpai KHAR, kul 8 lebey...ape punye bas la...punye la lmbat nak smpai...kitorang gerak mlm td kul 9.15pm......naek kejang punggung niy duk lme2 dlm bas...tau?! Pas tu, check in... aku dpt umah 1-6-7....dlu,1-4-10.... sampai je umah, kemas2 bilik....unpack barang2....angkut barang yg tinggal kt aras 4, naek trun..naek trun tgga....penat gile!!!dgn perut yg tdi diisinyer lg....waaaarghhh!!! seb bek anti body masey kuat! cee.... penat betol... da la esok da ade kelas...huhu.....naseb.....lepas tu, yg malang lg....bilik aku niy, internet dia.. alahai...mcm nak maen cikucak je!!pnye la slow.....so,skunx x dpt la on9 slalu mcm dlu.....sedey lg....:(
  just nak bgtau...aku nyer rumie nme Fika....org per0k! housmi....umi2....yoges2...ika..& ?? (lupe la yg sorang lg, haha)... takat niy, kami masih okey lg....xde lg kontroversi yg hot2 like b4...:)  hope this will till end of sem....hopefully...

SEMESTER 4!! 0wh......mencabarnye sem niy....18 jam kredit tuu......hari ke 2 kuliah, grup kami (ida,yana,mira,mety,aja,keyna,sara,yati,ad,ira,mariani & aku) da dpt esaimen... pnyer la susah.....kena bt mini projek pulak pasal ceramah nutrisi....hmm....da la kena gune modal sendiri....nak jemput pakar nutrisi lg...ibu bapa lg....aduyai.......byk tu modal yg kena gune tuu....niy bru 1 subjek...subjek len....msty la lecturer akan bg jugak....aku just berharap yg kami akan xde masalah mse nak menyiapkan esaimen2 tuu....Allah...bantu lah kami.......jadual kelas pulak,ari isnin & selasa punye la pack!! hmm.... cubaan.......

isnin > 08:00 - 09:00 KAH1023 B.E L 16
           09:00 - 10:00 KAH1043 B.E L10
           11:00 - 13:00 KAQ1033 TMN B 9
           12:00 - 13:00 KAT1023 DKB
            17:00 - -19:00 KAQ1053 DP

selasa > 08:00-09:00 KAH1023 B.E L 15
                12:00-13:00 KAQ1043 DKA
                14:00-16:00 KAT1023 DRT

rabu > 17:00-18:00 KAQ1053 TMNB 11

khamis > 08:00-10:00 KAH1043 DKB
                11:00-13:00 KAQ1033 DKC

jumaat > 10:00-12:00 KAQ1043 TMNB 7

ari rabu dgn jumaat je yg free sikit...yg len....huh...balik kelas je mesty penat!!mlm x payah di tunggu utk tidi...smpai umah, smpai kt bilik...terus lendim,terus pejam mate!!haha.....

i just hope that, semester ini xkan ade masalah besar cam sem2 dlu.....amin......

No comments:

Post a Comment