ShoutMix chat widget

Friday, July 8, 2011

yang satu...

Ya Allah...tolonglah aku...tenangilah jiwa aku Ya Allah...
sucikanlah aku Ya Allah....
hindarilah aku dari segala bencana, maksiat & lain2 Ya Allah...
seseungguhnya hanyalah engkau tempat aku memohon & minta perlindungan....
Aku percaya kau ada.....
Aku tahu, engkau sentiasa memerhati hamba Mu....
sungguh...
Hamba hanyalah insan yang kerdil..
Demikian itu, bantulah aku Ya Allah....
Berikanlah aku jodoh yang sebaik mungkin untuk ku....
Permudahkanlah urusan rezeki terhadapku, keluarga, kawan2 & juga guru2 ku....
Aku mohon padamu Ya Allah...dekatkan lah diriMu dengan ku, agar kau sentiasa mendengar segala kekusutan, & dapat membantu ku....
Sesungguhnya, tida tuhan lain yang berhak disembah melainkan engkau Ya Tuhan...
Yg satu.....

No comments:

Post a Comment