ShoutMix chat widget

Wednesday, August 10, 2011

Hari2 yg genting

Sekian lama x updat blog...siyesly i said that : mmg aku x suke sgt update blog...like i said before..this blog just utk suka2 jer...tyme suke je kite layan blog neyh...
Minggu nie dah minggu ke 9 kuliah..kebanyakan assignment kena hantar minggu depan dh..MINGGU 1O kuliah..so, minggu nie mmg struggle tahap kritikal la utk menyiapkan assignment...esp : Assignment Pn Z...
Disaat genting2 ingin menyiapkan assignment individu & juga kumpulan...timbul pulak masalah lain yg meruntum hati...Teramatlah banyak & bila pikir balik teramatlah menyakitkan hati....Memandangkan sekarang bulan Ramadhan, perasaan marah cepat bena muncul...Benda kecik pun nk marah jugak..I don't know why...
Sekarang, aku hanya muhasabah diri aku sendiri agar terus go on...Aku memang x boleh give up sekarang...Byk bnda lagi aku kena settle & pikirkan...InsyaAllah, tuhan akan selalu membantu aku & mane tahu jugak kan ade hikmah disebalik sumer neyh....
Lau nak diceritakan dalam blog neyh, aku rase macam x sesuai pulak...4 me..terlalu open...it's about my personal things...
TQ sesangat utk sahabt2 aku..korang la yg selalu bg semngat kt aku lau ade masalah...


Aku masih ingat lagi...msa sekolah dlulu..my frens had told me : Ain nie sokmo sedih...
yup... maybe nie nasib aku kot kawan...sampai sekarang pun,aku tetap macam nie...
Sedih...sedih...& sedih.....Sungguh sadis nasib aku...Tp, x menyalahkan takdir...
Cukuplah dgn kesihatan yg dikurniakan kpd ku...Wlaupun byk dugaan tp aku cuba sabar & tabah...


:(

No comments:

Post a Comment