ShoutMix chat widget

Saturday, July 24, 2010

Semester 3

Dah seminggu lebih dah masuk sem 3...
nasib bek la sem niy aku dpt grup yg okey2 sikit2....
utk sem niy....
aku amek subjek :

  1. Bermain sebagai pedagogi pendidikan awal kanak-kanak
  2. Falsafah, pendekatan dna kandungan kurikulum permata
  3. perkembangan kanak-kanak dari perspektif fisiologi
  4. persekitaran pembelajaran awal kanak-kanak
  5. seni dan kraf awal kanak-kanak
Semua subjek PAKK....cam sem lepas ade gak seubjek U.....
wargh......risaunyer sem niy.......
dapat dekan ke x aku agaknye??
minx2 ler dapat....
aku nak sgt dekan...
my target,3.5 above....

untuk grup kali niy,aku banyak satu grup ngan Husna n Sue pas tu geng2 Dia...
sekarang niy pun,dah banyak dah asaimen yg lecturer bagi...
mampuih ler...
xpe2...dpt je siapkan.....
sekali bagi,5 asaimen tuu.....hu3...

untuk bajet sem3 niy,aku tul2 bajet laa....
aku nk tgk,lau aku bajet,byk x duit lbey last sem nnti...
hu3...ner tau kan,kut2 ley gi shopping2 ker...
hehehehe...niat x betul sungguh ler....
tapi kan, tadi...
tul2 frust ler.....
nak goreng cucur ikan bilis yg aku beli kt bawah..
mmg nk sgt mkn cucur tuu....
aku goreng gune rice cooker aku laa...
nk gune yg org lain punye x berani la kut rosak..
hmm...last2,rice cooker aku yg rosak...
waaaaa.a........
sedey dowh......
huk3..
rs cam nk nanges jew...
tp,lex jaa....seb bek mimi ade....dia tlong repair rice cooker sok,mak ye nk dtg sini...
tenx u mimi....

hmm....
mimi niy,ex rumate aku sem niy....
pelik kn, semester x abis pun lagi dh jadi ex rumate....
sbenarnye,kwn mimi ade mslah ngan rumate dia..
so,minx tukar...mlas la nk citer pnjang2...

tp,xpe la...kitorang tetap kamcin....hik3...



No comments:

Post a Comment