ShoutMix chat widget

Saturday, July 24, 2010

Pernahkan anda berpus hati dengan sikap kawan baik anda sendiri??

Dalam menjalani kehidupan yang serba sederhana di dunia ini,
mungkin banyak perkara dan juga kejadian yang berlaku kepada anda...
Pernahkan anda terasa hati & merasa sakit hati yg teramat sangat terhadap org yg paling dekat dgn anda??
Macam mana saya boleh buat post sebegini??
mungkin ianya lahir dari hati saya sendiri yang mengalami kejadian yang sebegini....
saya hanyalah insan biasa dan juga terlalu lemah untuk mengatakan diri saya merupakan yg terbaik....


Kawan.....ada banyak jenis kawan......


  1. kawan baik
  2. kawan yang jarang jumpa,tapi lau jumpa betul2 kecoh
  3. kawan lau jumpe just senyum2 je
  4. kawan makan kawan
  5. kawan yang kite x rapat sgt,sedangkan yg x rapat ni lah yg akan membantu kite tyme kita susah
  6. kawan yg kita rapat n percaya kat dia,tapi suke ngumpat belakang kite
  7. kawan yg suke berlagak n menunjuk2
  8. kawan yg suke berkongsi masalah dan mendengar masalah kite
  9. kawan yg sporting gile2....
sebenarnye, banyak lagi jenis kawan niy...
cuma kita jer yang terlepas pandang....
kawan.....bagi aku,
tempat utk kite meluahkan perasaan kite n jugak masalh kite kt dia...
dan sebaliknye...
aku nak sangat2 kawan yang betul2 kamcin dan betul2 memahami diri aku...
sepanjang aku hidup,smpai ari niy....
kawan yang paling betul2 anggap kawan ialah....
geng mase gi Kem Perhilitan Biologi,




niy kawan aku yg gi KPB...
memang sporting n gile2 sgt....
wlaupun sminggu je kem niy....
Hanan,Zila,Ema.......luph u guyz!!!

Aku sebenarnye ade story nk citer...
tp,feel like x elok lak lau post kat sini..
iye laaa......public lei bace....

tp,btol x ape yg aku ckp yg sebenarnya kite banyak terasa hati dengan kawan kite sendiri...
cuma,kite jer yang buat xtau n acting like sporting guys...
aku dlu mcm 2 laa...
tp,dh lelame knal cam rs len sgt...
ye laa...kite mnusia kn,sering berubah2..

apa yg seharusnye kite lakukan sekiranya kita berdepan situasi sebegini....?
dah la kite baek dgn dia...
xkan la dgn tiba2 je nak bermasam muka dengan dia kut..
iye la.....dia maybe x sedar perangai dia tu akan membuat orang terasa hati kan...
aku betul2 konpius sekarang....
hati aku dh betul2 remuk dengan sikap dia...

aku ada pilihan samada :
  1. biarkan dia bersikap sebegitu
  2. layan je perngai dia tu
  3. be sporting
  4. berterus terang dengan sikap dia yg sering buat aku sakit ati (mayb x kut)
  5. bermasam muka dengan dia
tu jee....
siyes aku da xtau nk bt pe niy.....
bayangkan laa....sume benda dia act like dia sorang je yg tau..
nk perhatian yg lebih.....xley tgk aku lebey sikit dr dia....
n byk lg laa....
cukup la aku x bgtau sape dia....makin lame knal seseorang tu,makin mendalam kite leh tau perangai seseorang tuu...

 sekarang tepat kul 1:56 am....
aku langung x rasa ngtok!!
penim memikirkan masalah aku niy....
hmm...
susah ler..
ade kawan susah...duk sorang2 pun susah gak...
ade pakwe,lg la susah kut...
wargh!!!!
betul2 terasa hati niy....aiyo0o0oh!!!
GOD.....help me pliss....!!




No comments:

Post a Comment