ShoutMix chat widget

Monday, April 18, 2011

me NOT me.....

kadang2 aku rasa cam aku pulak yang terlebih2 & bersungguh dalam bercinta...aku tahu semua nie, tapi aku rasa macam ada something inside me yang menggalakkan aku untuk berkelakuan seperti ini..Malas la nak cite panjang2, yg pasti... Di dalam bercinta biarlah sama adilkan...aku kisah sal kau, sama cam kau kisah kat aku..tp, sekarang tak macam tu...in my situation, aku je yang kisah pasal kau....weird kan? kadang2, memang aku rasa dipermainkan bila dia macam tak kisah sal aku.. tp, mungkin ade sebab kot nape dia buat cam tu... ape yg sebenarnya aku nak tulis kat sini adalah.........

Aku akan cuba untuk berubah,
menjadi lebih adil & saksama,
aku akan kasihani diri aku dulu,
kemudian..
baru dia & orang lain..
Xnak bersungguh2...
Xnak tunjuk sgt yg kite syg gile2 kat dia....
x semestinya syg, perlu tunjuk & adu semua kat dia kan...?
xpe, yg paling penting sekarang nie..
just make sure dia selamat & berbahagia =]
tu je......

No comments:

Post a Comment