ShoutMix chat widget

Thursday, February 18, 2010

i'm here juz 2 sukesukio...=))


Assalamualaikum & salam 1 Malaysia.......


hehe....rasa cam kelakar pulak buat blog nih....ye la....sbb aku xtau pun nk bt ape kt sini....aku nak tulis ape yer?kisah diri aku sendiri ke....kisah org laen ke...kisah tokoh-tokoh korporat ke.....hwaa.......jgn huru-hara sudaa....(peace ;))...pertama kali di blog ini,so kawan2 yg mengenali & membaca blog sy sila bg tunjuk ajar yer....sebab...sy niy, budak bru belajar....;)...
&
mane lah tau jugak kan...kut2 dengan berblogger niy ade income masyuk......;)...leh la buat tampung belanja aku shopping!haha....& ner tau jugak kan dapat setaraf dgn blogger2 yg lain mcm Hanis Zalikha ke....(angan2 je lbey,bt nye tdk..Ha3)


okey....so,enjoy2 la kat my blog.....yg diberi nme "ainsukesukio"...sebenarnye kan aku register url aku ainsukesuki^o^.blogspot.com....tp,maybe xboley dimasukkan simbol2, jd ler ainsukesukio...haha.....chantek gak kn...??huk2....x malu tol angkat bakul sendiri....


k lah.....niy sebagai introduction kpd my blog....pliss.....enjoy it...;)

No comments:

Post a Comment